maandag 4 januari 2010

Mijn leven

Wat is mijn leven het afgelopen jaar veranderd..
Zo ben ik verhuisd van een stad naar een dorp, heb ik een nieuwe vriend waarmee ik dit jaar ga trouwen, heb ik nu een kat in plaats van een hond, heb ik een vriend die ook een kinderwens heeft, heb ik sinds jaren opeens geen werk meer, heb ik nu 2 schoonouders en heb ik contact met 1 zus en heeft een ander mij laten barsten, heb ik gemerkt wie je echte vrienden zijn en heb ik nieuwe vrienden gemaakt.

Ze zeggen dat je leven wordt bepaald door de dingen die je in je leven meemaakt en dat ze je maken zoals je nu bent. In mij geval kan ik wel zeggen dat dit klopt. Het was een raar jaar maar ik heb er veel van geleerd. Ik weet nu wat het belangrijkste is in je leven en dat blijft alijd en te nimmer jezelf..Als je er zelf niks van maakt dan gebeurt er ook niks..

Ik heb keuzes moeten maken die niet altijd even makkelijk waren maar het waren wel mijn keuzes en dus de juiste..
Ik ben blij met deze keuzes, maak van 2010 mijn jaar van en iedereen die mee wil doen is van harte welkom.

Te beginnen met deze log wil ik iedereen nog een goed 2010 wensen en ik hoop dat iedereen net zo'n leuk jaar krijgt als ik!!
Want het is mijn leven


1 opmerking: