vrijdag 22 januari 2010

Weer een week plat

Ja het is alweer vrijdag, er is alweer een week om en afgelopen week is omgevlogen mag ik wel zeggen.

Met mezelf heb ik afgesproken dat ik tot eind februari thuis mag zitten en me rot mag solliciteren,wat helaas nog niks heeft opgeleverd, en dat geeft mij rust. Ik ging mezelf gek maken door elke dag op de vacaturesite te kijken en ik moest en zou wat vinden.. Nu is dat ook wel zo maar door deze afspraak met mezelf heb ik rust en ben ik ook weer wat gezelliger. Het blijft wel lastig om verplicht thuis te zitten maar zoals mijn vriend al zei: "Als je zo door gaat, lukt het helemaal niet."

Van het weekend staan er ook weer leuke dingen op de planning, ik ga morgen met vrienden naar Amstel Live en zondag hebben we een verjaardag. Deze dagen zullen ook wel weer omvliegen en dan gaan we weer positief een nieuwe week tegemoet.

Op een dag gaat het lukken..
Fijn weekend allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten